Genesis Carp

Kiedy w latach 80-tych XX wieku Kevin Maddocks obserwował żerowanie karpi w akwarium i dzięki tym obserwacjom wymyśli nowy sposób łowienia karpi na tzw: metodę włosową, nie przypuszczał , że tak naprawdę stworzył nową dziedzinę wędkarstwa, która opanuje cały świat. Dzisiaj łowienie karpi na metodę włosową opanowało wszystkie kraje Europy, a zwolenników połowu dużych karpi i amurów z roku na rok przybywa.

Jesteśmy karpiarzmi z kilkunastoletnim stażem i postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie w produktach, które są już dostępne dla Was. Marka Genesis, to przede wszystki pasja, która trwa od wielu lat i dzięki temu przerodziła się w coś więcej, niż tylko setki dni spędzone nad karpiowymi wodami w pogoni za tymi największymi sztukami. Swoje doświadczenie zdobywaliśmy na wodach całej Polski, jak i za granicą. Przez ten czas testowaliśmy wszelkiego rodzaju przynęty oraz dodatki do połowu karpi. Dzięki temu przygotowaliśmy ofertę produktów , która charakteryzuje się najwyższa jakością składników oraz konkurencyjną ceną.

Kulki proteinowe stworzone są na bazie wysokiej jakości mączek, a także dodatków takich, jak: robin red, krillmeal, fishmeal, aminol, salminol, mielone muszle, a także ziarna i inne dodatki. Aby zobaczyć, jak bogata jest zawartość naszych kulek proteinowych, wystarczy ją przepołowić i spojrzeć gołym okiem. Dla nas jakość produktów jest najważniejsza, bo z doświadczenia wiemy, że dzięki wysokiej jakości osiągniemy sukces nad wodą, a klient będzie wracał po kolejne produkty, dzięki którym osiągnie swój sukces na wodą.

Nasze Produkty

Jesteśmy pewni, że nasza bardzo bogata oferta karpiowego żarcia przypadnie każdemu do gustu. Wyselekcjonowaliśmy 12 priorytetowych smaków i na bazie tego stworzyliśmy serię naszych produktów, a w skład których wchodzą:

Kulki proteinowe, Kulki haczykowe w zalewie, Kulki pop-up, Dipy, Liquidy, Soki, Stickmixy, Pellety halibutowe, Pellety smakowe, Pasty, Preparowane ziarna (friendly PVA)

Opinie

Świetna stronka polecam :D

Agnieszka J.

Dobra jakość wykonywanych kulek oraz skuteczność.!

Kacper C.

Jakoś towaru, kontakt no wszystko malina :) Genesistycznie pozdrawiam

Marcin M.

Zajebiście zaopatrzony sklep i fachowa obsługa. Polecam.

Rafał K.

Super sklep super ludzie polecam.

Adam M.

Nie boimy się tego napisać i bierzemy na siebie całą odpowiedzialność: "DAJEMY WAM GWARANCJĘ JAKOŚCI NASZYCH PRODUKTÓW" i jesteśmy pewni, że będziecie zadowoleni z efektów, jakie osiągnięcie dzięki naszym produktom.

Oprócz serii produktów do połowu karpi Genesis Baits, przygotowaliśmy serię karpiowych pokrowców Genesis: w tym torby karpiowe, pokrowce na wędki oraz tuby, które charakteryzują się doskonałym wykonaniem oraz świetną ceną.

Genesis Carp, to pasja, a także najwyższa jakość, która jest dla nas priorytetem w tworzeniu naszych produktów.

Życzymy wszystkim udanych zakupów i wielkich ryb na macie!!!